Telefon VoIP do transmisji głosu wykorzystuje łącze internetowe. Pozwala to nie tylko na obniżenie kosztów wykonywanych połączeń, ale również istnieje możliwość dowolnych konfiguracji całego systemu, przez co staje się on jeszcze bardziej użyteczny i funkcjonalny. Dlaczego centralka VoIP to takie dobre rozwiązanie?

Czym jest centrala VoIP?

VoIP to transmisja głosu poprzez protokół internetowy, który został zaprojektowany dla sieci głównie w celu przesyłania danych. Centrala VoIP bardzo szybko zyskała sobie popularność na całym świecie. Dzięki niej możliwe stało się nie tylko odbieranie połączeń przez Internet, ale i drogą tradycyjną, przy wykorzystaniu standardowego telefonu. Centralka VoIP to niezawodne narzędzie wspomagające optymalizację i automatyzację wielu procesów zachodzących w firmie, między innymi poprzez udostępnienie możliwości wykonywania połączeń bezpośrednio z bazy CRM. Narzędzie daje dostęp do algorytmów przekierowujących połączenie do aktualnie wolnego pracownika.

Centrala telefoniczna VoIP – niezawodny sposób na oszczędność

Wirtualne rozwiązania zaczynają pojawiać się w wielu firmach. Centrala telefoniczna VoIP to coraz popularniejsze rozwiązanie, stosowane w wielu przedsiębiorstwach. To nie tylko dobry sposób na obniżenie kosztów poprzez uzyskanie znacznie tańszych od tradycyjnych połączeń VoIP, ale również brak konieczności zajmowania się sprzętem. Jest to możliwe ze względu na to, że w przypadku stosowania VoIP zajmuje się tym operator telefonii IP. Także samo użytkowanie wirtualnej centrali nie jest skomplikowane. Wystarczy stabilne łącze internetowe i umiejętna konfiguracja wirtualnej centrali. Wbrew pozorom koszt wdrożenia centrali telefonicznej VoIP nie jest specjalnie wygórowany.

Oszczędności stosowania VoIP wynikają przede wszystkim:

  • z braku zabierania powierzchni biurowej na instalacje sprzętu,
  • z braku potrzeby zatrudniania administratora,
  • z posiadania indywidualnej certyfikacji bezpieczeństwa (jest to szczególnie istotne z punktu widzenia RODO).

Centrala VoIP z Focus Telecom

Stosowanie Centrali VoIP ma mnóstwo zalet, nie tylko jeśli chodzi o nawiązywanie tańszych połączeń. To bardzo prosty i użyteczny system wielokanałowej komunikacji. Co ważne, przedsiębiorcy, którzy nie do końca wiedzą, jak funkcjonuje centrala VoIP, mogą skorzystać z udostępnionej przez Focus Telecom darmowej wersji demo. VoIP to nie tylko sposób na oszczędność kosztów, ale również sposób na polepszenie obsługi klienta. Centrala bardzo dobrze sprawdza się również w organizacji danych (wystarczy tylko połączyć VoIP z CRM).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj