Kubki szklane z logo, a może… filiżanki reklamowe? Niezależnie od waszych preferencji upominki firmowe to doskonały sposób na promocję marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku na rynku. Pojawia się jednak myśl… Jakie gadżety reklamowe wybrać i jak skutecznie je wykorzystać? Wszystkiego dowiecie się poniżej!
Gadżety reklamowe z logo – co wybrać?
Gadżet reklamowy gadżetowi nierówny – to fakt! Niestety wciąż tak wielu przedsiębiorców popełnia ten sam błąd, inwestując w drobiazgi niedopasowane do charakteru marki oraz wartości, jakie za nią stoją. Wybrane przez was gadżety powinny być odzwierciedleniem firmy! Stanowczo odradzamy wybór upominków, które w żadnym stopniu nie nawiązują do waszych usług, tym samym ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Bez względu na to czy postawicie na kubki szklane, czy klasyczne smycze – powinny one zostać wykonane ze starannie wyselekcjonowanych materiałów. Niskiej jakości kubki z nadrukiem nie spełnią swoich podstawowych funkcji, a wy nie osiągnięcie planowanych efektów. Nie o to przecież chodzi! Gadżety reklamowe mają za zadanie promować markę, budować wizerunek i zwiększyć rozpoznawalność na rynku. Trafione, a jednocześnie dobrze wykorzystane upominki z logo to klucz do sukcesu. Gdzie zatem możecie wykorzystać firmowe gadżety?
Wydarzenia firmowe
Prowadzenie własnego biznesu to nie lada wyzwanie! Firmę tworzy nie tylko właściciel, lecz także zaufani pracownicy i lojalni klienci. Dlaczego o tym wspominamy? Otóż każda okazja jest dobra, by wykorzystać firmowe upominki i przekazać jej dalej. Planujecie firmową wigilię, a może wasz pracownik niebawem będzie świętował kolejne urodziny? To bez znaczenia! Jeżeli zbliża się wyjątkowe wydarzenie w waszej firmie, możecie śmiało podarować kubki z nadrukiem pracownikom w ramach podziękowania za dotychczasową współpracę. Niekiedy takie drobne gesty cieszą najbardziej, a wasze nowe gadżety reklamowe powinny pracować na postrzeganie waszej marki. Pokażcie pracownikom, że są dla was ważni i doceńcie ich starania!
Wydarzenia branżowe
Targi pracy czy konferencje to idealna okazja, by nawiązać kontakt z potencjalnym klientem. Przygotujcie wcześniej stanowisko firmowe i upewnijcie się, że gadżety reklamowe wystarczą dla wszystkich zainteresowanych. W trakcie wydarzenia branżowego będziecie mogli śmiało wystawić upominki firmowe i podarować je odbiorcom waszej usługi. Atrakcyjne stanowisko z pewnością wpłynie na postrzeganie marki, a wy będziecie mieć pewność, iż klienci o was nie zapomną. Zadbajcie o charakterystyczny akcent na drobiazgach i nie martwcie się o nic więcej. Pamiętajcie, że wydarzenia branżowe są organizowane nie tylko dla ich odbiorców, a także dla was!
Akcje charytatywne
Klienci lubią dostawać wyjątkowe prezenty, a zwłaszcza od firm, które robią coś więcej aniżeli tylko oferują swoje usługi. Udział w różnego rodzaju akcjach społecznych pozwoli wam wejść na jeszcze wyższy poziom i cieszyć się niesamowitym odbiorem. Wykorzystajcie każdą możliwość i pokażcie się społeczności od jak najlepszej strony. Niekiedy to właśnie uczestnictwo w akcjach nie do końca związanych z waszą działalnością staje się przepustką do nowych możliwości. Możecie śmiało podarować firmowe kubki z nadrukiem czy klasyczne długopisy w ramach akcji charytatywnej i obserwować niesamowite rezultaty.
Konkurs firmowy
Prowadząc własną działalność, warto zastanowić się, co jeszcze możecie zrobić dla klientów. Nie wystarczy tylko pozyskać nowych użytkowników i wzbudzić ich zainteresowanie! Należy nieustannie dbać o obopólną relację i poprzez swoje działania utrzymywać ich wokół marki. Przyjrzyjcie się dotychczasowym przedsięwzięciom i zobaczcie, jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie i motywację. Klienci powinni czuć, że należą do konkretnej społeczności i mogą brać udział w rozwoju marki. Co zatem proponujemy? Możecie śmiało zorganizować konkurs świąteczny, by nagrodzić lojalnych klientów!
Prezent dla kontrahenta
Na koniec postanowiliśmy zostawić dla was rozwiązanie, którego nie sposób pominąć. Gadżety reklamowe warto wykorzystać jako prezent dla szczególnego kontrahenta. Dobrze, aby upominek został dopasowany i do okazji, i do rangi waszej współpracy. Tym sposobem okażecie wyjątkowemu kontrahentowi wdzięczność, zachęcając go jednocześnie do podjęcia dalszych działań. Filiżanki reklamowe, wieczne pióro lub kalendarz w skórzanej oprawie zdadzą egzamin rewelacyjnie.
Umiejętne wykorzystanie firmowych upominków pozwoli wam wpłynąć na rozwój marki!