Rynek niemal każdego dnia wymusza znajdowanie nowych rozwiązań. Konkurencja nie śpi, a wręcz przeciwnie: w niemal każdej branży jest spora, a nawet najmniejszy błąd jednej firmy jest siłą dla konkurencji. Nie pozwól na to, by to właśnie w wyniku potknięć Twojej firmy, Twoich klientów przejęła konkurencja! Problemom lepiej jest zapobiegać niż je rozwiązywać – a do tego, żeby tak było, nie potrzeba wiele. Przetestuj innowacyjny sposób na poprawę komunikacji nie tylko wewnątrz firmy, ale również z klientami.

Nowoczesne rozwiązania dla nowoczesnych firm!

Dziś zdalna obsługa klienta jest niemal normą. Jeszcze przed pandemią koronawirusa wiele firm traktowało zdalną komunikację z klientem bardziej jako dodatek niż główny kanał komunikacji. Jednak na początku 2020 roku wiele się zmieniło, a niektóre z tych zmian przyjęły się całkiem dobrze i pozostały po dziś dzień. Niewykluczone również, że pozostaną także w przyszłości.

Jedną z nich jest właśnie podejście do pracy zdalnej, a także do zdalnej obsługi klienta. Aby jednak zdalny, najczęściej telefoniczny, kontakt z klientem był efektywny, potrzeba nowoczesnych, skutecznych i sprawnych rozwiązań. W przeciwnym wypadku nie uda się wykorzystać potencjału działań i pomysłów.

Nawet najlepiej przeszkolona obsługa i nowoczesne standardy obsługi klienta nie wygrają z nowoczesnymi technologiami. Jeśli więc firma nie będzie dobrze przygotowana pod względem technologicznym na to, by efektywnie kontaktować się z klientem, szybko skorzysta na tym konkurencja.

Call center to jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacji z klientami: tymi obecnymi, a także potencjalnymi. Im więcej połączeń i spraw każdego dnia, tym większe ryzyko tego, że dojdzie do pomyłki lub przeoczenia. To sytuacja niedopuszczalna z punktu widzenia klienta, który po takiej wpadce prawdopodobnie przejdzie do konkurencji.

System Call Center – proste rozwiązanie na lata!

Systell Call Center to nowoczesna platforma, która przeniesie jakość komunikacji w Twojej firmie na zupełnie inny poziom. Dotyczy to zarówno komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. To innowacyjny, intuicyjny system, który sprawi, że wszystkie dane zawsze będziesz mieć pod ręką i będą one uporządkowane.

Dzięki jednemu oprogramowaniu możesz zastąpić kilka różnych rozwiązań, oszczędzając w ten sposób nie tylko czas i miejsce, ale także koszty. Co zapewni Ci system call center? To przede wszystkim:

  • wygodne przechowywanie i dostęp do plików;
  • sprawne zarządzanie systemem CRM;
  • automatyzacja zgłoszeń przez system ticketowy;
  • procesowanie sposobu obsługi na infolinii;
  • integracja z wieloma zewnętrznymi aplikacjami i systemami: DMS, CRM, ERP, SFA, SCM, a także BPM czy MRP;
  • integracja z oprogramowaniem finansowo-księgowym;
  • sprawne śledzenie postępów w czasie rzeczywistym;
  • monitorowanie wskaźników indywidualnych i zespołowych w rzeczywistym czasie;
  • rozbudowany system ticketowy;
  • rozbudowana wersja mobilna, która pozwala na nawiązywanie i odbieranie połączeń w aplikacji call center z dowolnego miejsca.

Nowoczesne, intuicyjne i wydajne narzędzie, które łączy w sobie funkcjonalność kilku innych, pozwalając przy tym pracownikom na skupienie się na tym, co najważniejsze, to klucz do sukcesu Twojej firmy!

Jesteś zainteresowany systemem call center? Wejdź na stronę polskiego producenta oprogramownia Systell https://systell.pl/system-call-center/.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj