Obecnie na rynku spotyka się firmy, dla których nowa strona www to zbędny koszt i tacy, dla których to oczywistość. Twój biznes online się nie rozwija? Sprawdź, co możesz zrobić, aby to zmienić.

Dwadzieścia lat temu firmowa strona internetowa była wydarzeniem! Obecnie to absolutna podstawa, choć niektórzy przedsiębiorcy uważają inaczej. Witryny tych ostatnich przypominają wizytówki, które nie zachęcają do zapoznania się z treścią www, a co dopiero z nawiązaniem kontaktu. Obecnie liczą się aspekt wizualny i funkcjonalność, a strona powinna być dla użytkowników, a nie dla firmy. Jak o to zadbać?

Strony internetowe – Warszawa, czyli gdzie szukać specjalisty od WWW?

Warto wiedzieć, że w sieci dominują urządzenia mobilne. To one zapewniają największy ruch i to do nich trzeba przede wszystkim dostosować firmową witrynę. Jak to zrobić? Możesz zrobić to samemu lub zlecić to deweloperowi, który podpowie, jakie rozwiązania wprowadzić na firmową witrynę. Gdzie szukać takiej osoby? Choćby na strony internetowe Warszawa, gdzie znajdziesz więcej szczegółów.

6 funkcji strony internetowej

Wiesz już, gdzie szukać specjalisty, a teraz dowiesz się, na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu strony. Deweloper na pewno będzie o tym wiedział, ale ważne, abyś Ty potrafił zweryfikować, czy odpowiednie rozwiązania zostały wdrożone na stronie. W końcu za to płacisz.

6 funkcji strony internetowej:

  • zarządzanie treścią,
  • funkcja informacyjna,
  • funkcja komunikacyjna,
  • funkcja marketingowa,
  • funkcja wizerunkowa,
  • funkcja dystrybucyjna.

Współczesna strona www to nie tylko wizytówka. Jest to narzędzie, które pracuje na korzyść lub niekorzyść Twojej firmy. Możesz ją wykorzystać w taki sposób, aby sprzedawała nawet wtedy, kiedy śpisz. Interesujące, prawda?

Zarządzanie treścią

Strona internetowa daje dostęp do publikowania contentu, czyli tekstów, zdjęć czy video. Jako administrator możesz edytować wszystkie treści i je dowolnie modelować w zależności od potrzeb. Materiały na www pomagają w pozycjonowaniu, czyli ułatwiają znalezienie Twojej strony w gąszczu innych, konkurencyjnych firm.

Funkcja informacyjna

Zakładka „O firmie” jest najczęściej odwiedzana ze wszystkich podstron. Potencjalny klient lub kontrahent najpierw sprawdza z kim ma do czynienia, a dopiero później podejmuje decyzję o potencjalnej współpracy. 

Funkcja komunikacyjna

Umożliwia zostawianie komentarzy pod materiałami przez użytkowników. Najczęściej tę funkcję wykorzystuje się w mediach społecznościowych. Teraz wiesz, po co Ci profil firmowy na Facebooku lub LinkedIn?

Funkcja marketingowa

Przemyślana strona to skuteczne narzędzie w kampanii marketingowej firmy. To źródło informacji, ale także świetne miejsce, aby przekierować użytkownika do sklepu.

Funkcja wizerunkowa

Twoja firma jest cały czas oceniana przez pryzmat swoich działań. WWW pomoże Ci zbudować określony wizerunek przedsiębiorstwa. To cenne aktywa, o których dobrze wiedzą tacy giganci jak Apple, Mercedes czy Orlen. Nie pozostawiaj tej kwestii przypadkowi, nie warto.

Funkcja dystrybucyjna

WWW to także dobre narzędzie sprzedażowe, które działa 24h na dobę przez siedem dni w tygodniu. Daje to ogromne możliwości do zwiększenia sprzedaży. Strona internetowa to Twój fundament w cyfrowym świecie. Kiepskiej jakości, przestarzała lub jej brak, to szybka droga do zakończenia działalności. Świetnie pokazała to pandemia, gdy biznesy zaczęły dynamicznie przenosić się do sieci.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj